Expeditie Muntii Carpati: Muntele Rosu

In dimineata celei de-a treia zi... surpriza... nici urma de urs, ci doar o placuta aroma de la doveceii prajiti ai lui Cos si o boare de aer si mai proaspat gratie pulverizarii dusului portabil al lui Alyon care spala foarte tacticos masina. Pana la urma a bagat-o cu totul in rau... mai repede, mai economic, mai interesant.

Am trecut iar vadul Ialomicioarei incalecand asfaltul pe DN 71 pana in Sinaia unde am intrat din plin in celebrul blocaj de pe Valea Prahovei pana undeva intre Busteni si Predeal, dupa care scapati am fost spre Sacele - Cheia - Valenii de Munte.

Inainte de Cheia (920m) am apucat drumul nordului uracand catre Saua Balaban (1195m) si Cabana Muntele Rosu (1280m) cu intentia de a campa, pentru ca deja pierdusem suficiente ore in blocajul de pe Valea Prahovei.

Cum nu am gasit nici zare de fir de apa, ne-am rezumat la o amuzanta sedinta foto in varf de munte, dupa care am parasit Cabana Muntele Rosu, eschivandu-ne in permanenta in stanga si dreapta in cautarea unei surse de apa.

Ajunsi din nou in DN1A si coborand spre Cheia (920m) am zarit o padure parca desprinsa din basme si cu toata viteza, prin apa, pe uscat, ne-am oprit direct in dumbrava minunata, apucandu-ne de campat si pregatit masa.

Pacat insa ca bucuria a fost de scurta durata, venind padurarul sa ne informeze foarte hotarat ca nu putem campa, iar daca insistam s-ar putea sa fie cam scumpa cazarea, situatie in care am campat in sudul Cheii, intr-o zona plina de turisti... exact de ce ne ferisem in toate zilele.

Oricum ghinionul celei de-a treia zi s-a spart cand am luat ceaunul cu fasole cu carnati vanatoresti de mistret, impartind-o frateste la toata lumea.