Vand Nissan Patrol Y61

Vand NISSAN Patrol LWB Y61 ZD30 MY2004

Caroserie: Off-road
Fabricatie: 2004
Rulaj: 108,000 km
Transmisie: Manuala
Putere: 160 CP (118 kW)
Cilindree: 2998 cm3
Norma Euro: Euro 3
Combustibil: Diesel
Culoare: Gri deschis metalizat
Numari de usi: 4/5
Tara de origine: Romania
Tara inmatricularii: Romania

Motor: Diesel Di Turbo (ZD30 - Grenade)
Tractiune: 4WD (2x4, 4x4 High, 4x4 Low)
Tren rulare: Punti rigide fata/spate si suspensii pe arcuri elicoidale
Diferential: blocabil/spate

Dotari selective:

Aer conditionat automat, trapa electrica, oglinzi electrice si incalzite, geamuri electrice, folie geamuri, inchidere centralizata, airbags, servodirectie, computer bord, tapiterie piele, insertie mahon, scaune electrice, scaune fata incalzite, volan si schimbator in piele.

Accesorizari off-road/diverse:

Montat kit complet suspensii OME (Old Man Emu) + 50 mm, care contine 4 amortizoare gaz ulei, 4 arcuri pentru sarcina suplimentara, 1 amortizor de directie - despre montaj se poate citi aici.
Odata cu montajul kitului de suspensii pentru obtinerea unei inaltari finale de + 100 mm, s-au mai facut:

  • Dislocare amortizoare fata si spate;
  • Dislocare arcuri fata si spate;
  • Prelungire bielete pivoti bara stabilizare fata si spate;
  • Kit de coborare pentru cutia de viteze;
  • Reconditionare articulatii pivoti bara de directie;

  • Bara metalica fata custom HD din tabla de 5 mm;
  • Bullbar central HD diametru 60 mm/35 mm;
  • Proiectoare ceata in bara;
  • Proiectoare ceata suplimentare Wessem (2 buc) pe bara (pozitie si faza);
  • Proiectoare ceata suplimentare Wessem (4 buc) pe portbagaj fata (pozitie si faza);
  • Proiectoare de lucru suplimentare Wessem (4 buc) pe portbagaj spate;

  • Lampa de frana suplimentara pe portbagaj spate;
  • Ocheti bucla (2 buc) 3 tone pe bara fata;
  • Troliu T-Max 6 tone cu telecomanda pe fir cu actionare din exterior si din interiorul masinii (pentru manevrare atunci cand soferul este singur) cu sufa de otel de 32 m si suplimentar 8 m;
  • Hi-lift (cric) T-Max 48'' cu suporti de prindere pe portbagaj lateral;

  • Sufe pentru crengi cu posibilitatea ajustarii tensiunii in fir;
  • Snorkel (admisie aer modificata);
  • Portbagaj metalic custom HD cu prindere in 6 puncte si detasabil in zona trapei pentru acces - fotografii detaliate se pot vedea aici;
  • Bara metalica spate custom HD din tabla de 5 mm, ingusta cu ornament din aluminiu striat si super ranforsare longitudinala pentru posibilitate motare carlig;

  • Barele Panhard reglabile fata-spate;
  • Ocheti bucla (2 buc) 3 tone pe bara spate;
  • Lampi duble cu LED pentru semnalizare ceata relocate in bara spate;
  • Lumini marsarier (duble), pozitii spate, lampi semnalizare spate, lampi frana spate relocate in blocurile optice din spate;
  • Scara metalica HD cu ornamente din aluminiu striat pentru acces portbagaj motata pe usa mica spate;
  • Jante din otel ET-20 7J (5 buc);
  • Anvelope Silverstone MT-117 Sport 33''x11,5'' (5 buc);

  • Praguri laterale metalice HD cu trepte din aluminiu striat si prindere in 3 puncte direct de sasiu dublate de slidere tip sanie pentru alunecare facila;
  • Scuturi metalice HD din tabla de 5 mm (3 buc);
  • Traversa transversala suplimentara sasiu;
  • MRL-uri manuale HD (cuplaje roti fata) AVM 450;

  • Bara stabilizatoare fata cuplabila manual;
  • Bara stabilizatoare spate cuplabila manual;
  • Ornamente laterale aripi si bandouri laterale vopsite in negru mat;
  • Statie radio CB 10 W Midland Alan 248XL
  • Antena emisie receptie Sirio Performer 5000 PL cu prindere reglabila motata pe portbagaj;
  • Spatii de depozitare capitonate pe toata platforma portbagajului interior compartimentate si cu deschidere prin 2 parti situate la aceeasi inaltime cu a banchetei spate rabatate, astfel incat se poate forma un pat cu dimensiunile de 180x120cm;

Optionale (se discuta separat):

  • Saltea pneumatica dubla capitonata cu pompa electrica la 12V;
  • Compresor portabil T-Max cu flux de aer maxim 72Lpm(13.8v);
  • Kit recuperare T-Max (Sufa 4 m, sufa de copac, scripete, ocheti);
  • Sufa cinetica sintetica navala 16m lungime 30mm grosime;
  • Proiector mobil 50W cu intrerupator si cu alimentare la 12V;

Suplimente (se discuta separat):

  • Set anvelope vara Yokohama (4 buc);
  • Set anvelope iarna Yokohama (4 buc);
  • Set jante magneziu originale Nissan (4 buc);
  • Bara fata originala Nissan;
  • Bara spate originala Nissan;
  • Blocuri optice originale Nissan bara spate;

Pretul masinii!!!

Pretul de la care incepem sa avem o discutie este de:
_15500 EUR_

Fireste ca mai departe pot da dovada de flexibilitate maxima in limite decente.
Doritorilor le stau la dispozitie cu orice lamuriri suplimentare.
La fel, pentru cei ce doresc mergem oricand sa dam o tura, in orice conditii, pe orice vreme, in oricare teren (eh, nu chiar oricare, am limitele mele), iar daca nu sunt impresionati sau vor considera ca nu este ceea ce vor, atunci ramane din partea casei.
Una din intrebarile cele mai frecvente si enervante este: "Da'... a facut off-road?!"
- Da! Masina a facut off-road!, dar vorba raposatului Oresti (il gasesti in articolul precedent) "fiecare are extremul lui!"

Tot isoricul ei este prezent aici pe site, in cel mai transparent mod posibil.
Referitor la aspectul actual precizez ca are indoituri si zgarieturi pe caroserie si blocurile optice spate sparte iar despre starea tehnica apreciez ca a fost si este intretinuta in egala masura ca propria-mi familie (vezi link-ul de aici), motiv pentru care observatiile de genul "da' aici e julita" nu au niciun temei in discutia de fata. Nu are gram de rugina iar sasiul a fost tratat si vopsit integral.

De ce o vand?!

Intrebare care de multe ori chinuie mintea cumparatorului.
Masina este OK, este in perfecta stare de functionare, nu are defecte ascunse. A fost proiectata initial pentru ture de raid, familly off-road adventure, off-road soft spre mediu (ba chiar mai mult) nestiind cum vor evolua lucrurile in viitor, dar acum am ajuns in punctul in care pentru mine nu mai reprezinta ceea ce imi doresc in materie de off-road.

Nu se pune in discutie faptul ca un Patrol lung nu ar face fata, dar nu se mai pliaza exact pe tipul de ture care se profileaza in viitor si atunci prefer sa o vad in posesia cuiva care se bucura in limitele a ceea ce poate oferi si care va garantez ca sunt generoase si deseori aduc cate un suras pe fata proprietarului si o multumire nerostita in sufet.


LE: Vandut!